Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Alma chce do Internetu

07 kwietnia 2007 | Ekonomia | PM
źródło: Nieznane

HANDEL Alma chce do Internetu Kolejne sieci handlowe otwierają sklepy w Internecie. Do wejścia w e-handel przymierzają się: delikatesowa Alma i sklepy z elektroniką Electro World

Na zakupy w sieci w ubiegłym roku wydaliśmy 4,2 mld zł. To o blisko jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. Na razie w ten sposób kupujemy głównie książki, ale coraz większe znaczenie mają sprzęt elektroniczny i żywność. Dlatego dla sieci handlowych otwiera się nowy rynek. Do tej pory sieci stawiały na pozyskiwanie klientów przez uruchamianie kolejnych sklepów.

Drożej, byleby za darmo

Teraz w Internecie swoje produkty sprzedają już z powodzeniem delikatesowe sieci Bomi oraz Piotr i Paweł. - Klienci mogą robić zakupy w ten sposób w czterech miastach, rozważamy dwie kolejne lokalizacje. W każdym z nich dziennie robi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4126

Spis treści
Zamów abonament