Alma chce do Internetu
Na zakupy w sieci w ubiegłym roku wydaliśmy 4,2 mld zł. To o blisko jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. Na razie w ten sposób kupujemy głównie książki, ale coraz większe znaczenie mają sprzęt elektroniczny i żywność. Dlatego dla sieci handlowych otwiera się nowy rynek. Do tej pory sieci stawiały na pozyskiwanie klientów przez uruchamianie kolejnych sklepów.
Drożej, byleby za darmoTeraz w Internecie swoje produkty sprzedają już z powodzeniem delikatesowe sieci Bomi oraz Piotr i Paweł. - Klienci mogą robić zakupy w ten sposób w czterech miastach, rozważamy dwie kolejne lokalizacje. W każdym z nich dziennie robi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta