Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W trosce o jakość bankowych reklam

25 czerwca 2007 | Ekonomia | Aleksandra Biały

KRÓTKO W trosce o jakość bankowych reklam

Komisja Nadzoru Finansowego chce, by nadzór bankowy przyjrzał się reklamom banków. Członkowie komisji zwrócili uwagę na rosnącą aktywność reklamową funduszy inwestycyjnych, które konkurują o klientów m.in. z bankami. Ich zdaniem zaostrzająca się rywalizacja powoduje, że instytucje finansowe w reklamach eksponują wyniki inwestycyjne, przedstawiając je w korzystnym dla siebie ujęciu. Jednocześnie pomijają informacje dotyczące ryzyka inwestycyjnego. "Tak ukształtowany przekaz reklamowy rodzi poważne ryzyko wprowadzenia w błąd" - można przeczytać w komunikacie skierowanym do Komisji Nadzoru Bankowego.

a.h.b.
Brak okładki

Wydanie: 4189

Spis treści
Zamów abonament