Sam wynalazek nie gwarantuje sukcesu
Pomysł, inwestycja i sprzedaż – to trzy niezbędne czynniki, które pozwolą przekuć innowację w komercyjny sukces. Dopiero spełnienie wszystkich tych punktów zapewni powodzenie na rynku.Przekonali się o tym Zbigniew Dąbrowski i Krzysztof Cudzich, twórcy Extrawheela – konstrukcji transportowej doczepianej do roweru, która jest prawie nieodczuwalna podczas prowadzenia jednośladu. Stworzona półtora roku temu miniprzyczepka w pierwszym roku sprzedała się zaledwie w liczbie 600 sztuk. Dziś jej popularność gwałtownie rośnie. Sprzedawana jest już w 25 krajach, a młodzi przedsiębiorcy liczą, że w tym roku nabywców znajdzie 10 tys. sztuk. – Wynalazków patentowych, przynoszących zysk, jest w Polsce wciąż za mało – mówiła Danuta Jabłońska,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta