Ładniejszy i żwawszy kangur
Samochód ten przez prawie dziesięć lat był jednym z najpopularniejszych aut w swoim segmencie i jego następca ma szanse powtórzyć ten sukces. Tym bardziej że zmodernizowana wersja jest lepiej wykonana i ma funkcjonalne wnętrze
Każdego roku Renault sprzedawał ponad 200 tys. kangoo, przy czym nieco ponad połowa klientów wybierała wersję osobową. Nowy kangoo oprócz koncepcji nadwozia i silników nie ma z poprzednikiem wiele wspólnego – jest lepiej wyciszony, wykonany i ma bardziej funkcjonalne wnętrze. Auto wykorzystuje podwozie scenica i mierzy 4,21 m długości, jest o 18 cm dłuższe od poprzednika. Rozstaw osi wydłużono o 15 cm, do 270 cm. Dzięki temu zarówno z przodu, jak i z tyłu jest sporo miejsca na nogi. O prawie 12 cm zwiększono szerokość wnętrza na wysokości ramion i tę zmianę najszybciej docenią jadący z przodu. Nie będą zderzali się łokciami podczas zmiany biegów. Natomiast pasażerowie tylnej kanapy mają wygodne siedziska....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta