Paliwo za pół ceny
Jeżeli Ministerstwo Finansów uzna racje Ministerstwa Transportu Ukrainy i zniesie ograniczenie ilości paliwa wwożonego przez obcych przewoźników, a pozostawi dla polskich, krajowe firmy będą mniej konkurencyjne od wschodnich
Od 2000 roku żadna ciężarówka wjeżdżająca do Polski przez wschodnią granicę nie może wwieźć więcej niż 200 l paliwa. Dla firm transportowych to duża strata, bo olej napędowy u naszych wschodnich sąsiadów jest dwa razy tańszy niż w Polsce, ale traci na tym budżet państwa. Dlatego samochody jadące na zachód przekraczają unijną granicę na Litwie, Łotwie lub w Estonii – te kraje nie nakładają ograniczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta