Po 300 mln rocznie na tabor i lokomotywy
CTL Logistics zapowiada, że w najbliższych latach podwoi przewozy i chce pozostać największym w Polsce prywatnym przewoźnikiem. Dlatego inwestuje setki milionów złotych w nowe wagony i lokomotywy
Największy w Polsce prywatny przewoźnik CTL Logistics chce utrzymać wiodącą pozycję i dla zdobycia kapitału niezbędnego do dalszej ekspansji 21 listopada sprzedał 75 procent akcji inwestorowi finansowemu Bridgepoint. – Firma zachowa niezależność, bo za Bridgepoint nie stoi żaden inwestor branżowy – podkreśla dyrektor zarządzający CTL Logistics Krzysztof Sędzikowski.
Transakcja musi być zatwierdzona przez urzędy antymonopolowe Polski, Niemiec i Austrii, co powinno nastąpić w styczniu. Fundusz zaproponował stanowisko prezesa firmy Sędzikowskiemu, a dotychczasowy właściciel i prezes CTL Logistics Jarosław Pawluk mający 25 procent akcji pozostanie aktywnym członkiem Rady Nadzorczej. Przedstawiciele...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta