Netia zrealizowała plany
Operator zrealizował strategiczny plan na bieżący rok‚ podłączając dwustutysięcznego abonenta usług internetowych.
W ciągu tego roku Netia zdobyła 144 tys. klientów‚ przede wszystkim dzięki możliwości konkurowania o klientów Telekomunikacji Polskiej oraz dzięki przejęciom.
Tylko w sieci TO Netia zdobyła od początku roku 92 tys. klientów. Tegoroczne przejęcia (lokalnych dostawców Internetu) przysporzyły operatorowi dodatkowe 27 tys. abonentów. We własnej sieci telekomunikacyjnej Netia zdołała przyłączyć 25 tys. klientów. Daje to Netii trzecią lub czwartą pozycję pod względem liczby obsługiwanych użytkowników Internetu.
Rynek internetowy ma być jednym z filarów nowej strategii Netii‚ która w ciągu ostatnich lat stopniowo popadała w kłopoty z powodu spadających cen połączeń telefonicznych. Na początku roku nowy zarząd spółki przyjął plan, w myśl którego w 2010 r. Netia chce mieć 1 mln abonentów Internetu. Oznacza to, że w kolejnych latach spółka będzie musiała znacznie przyspieszyć ich przyłączanie. ∑