Reklamy na cenzurowanym
KNF chce bronić konsumentów. Na początek sprawdzi, czy reklamy i umowy przygotowane przez banki nie wprowadzają w błąd klientów. Ta inicjatywa to efekt nowych przepisów
W ciągu trzech miesięcy Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) przygotuje nowelizację prawa bankowego. Ma się w niej znaleźć definicja uczciwej reklamy. – Nie chcemy wpisywać do ustawy gotowego scenariusza. Musimy jednak pokazać bankom, co jest dopuszczalne, a co nie – mówi Adam Płociński, szef pionu polityki rozwoju rynku finansowego i polityki międzysektorowej w KNF.
Wkrótce KNF wyśle do bankowców, ale i do ubezpieczycieli, list dotyczący standardów w reklamie.
Stanisław Kluza, przewodniczący KNF, chce przyjrzeć się także umowom przygotowanym przez banki dla klientów.
Jego zdaniem nie może dochodzić do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta