Reklama z impetem wchodzi do polskich e-gier
rusza Polski e-rynek reklamy gier. Na świecie jego wartość szacuje się na około 1 miliard dolarów. U nas ten tor dzieli już kilkanaście agencji
Ponad cztery miliony Polaków zainteresowanych grami komputerowymi, internetowymi i tzw. mobilnymi (w telefonach komórkowych) jest atrakcyjnym celem dla reklamodawców. Na tym rynku działa już kilkanaście firm marketingowych.
Rodzime firmy liczą, że będzie się on rozwijał podobnie jak w innych krajach. Na świecie wydatki na promocję wśród graczy w 2007 r. wyniosły ok.
1 mld dol., przy rynku reklamy online ocenianym na blisko 30 mld dol. W Polsce nowy rynek szacowany jest na 400 mln zł.
– W przypadku reklamowych gier i aplikacji mobilnych (na komórki) mamy do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta