Odliczamy wydatki na promocję logo
Przedsiębiorcy mogą zaliczyć do kosztów nie tylko wydatki na reklamę sprzedawanych produktów, ale też na rozpowszechnianie firmowego logo
Przyznało to Ministerstwo Finansów w piśmie zamieszczonym w ostatnim Biuletynie Skarbowym (nr 5/2007). Podkreśliło, że do reklamy można zaliczyć „te działania, które mają na celu przekazanie wiedzy o zaletach i wartości reklamowanej firmy, realizowane poprzez rozpowszechnianie jej logo”.
Jakie to mogą być działania? Przykładowo zakup odzieży z logo. Ministerstwo powołało się tu na wyrok WSA w Warszawie z 27 kwietnia 2007 r. (III SA/Wa 2644/06; opisywaliśmy go w DF z 21 maja 2007 r.). Przypomnijmy, że chodziło w nim o rozliczenie wydatków na garnitury z logo pracodawcy (telewizji) i jego produktu (kanału telewizyjnego)....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta