Pobudzić ciekawość klienta, który szuka mieszkania
Poczęstunki, przedstawienia, znane nazwiska, niecodzienne reklamy – to elementy sprzedaży luksusowych projektów mieszkaniowych. Czasem jednak się okazuje, że najlepszą metodą jest poczta pantoflowa
Coraz częściej deweloperzy projektów o wysokim standardzie lub tych z najwyższej półki chwytają się wyszukanych pomysłów, aby sprzedać swoją ofertę. Nic dziwnego – sprzedaje się nie tylko mieszkanie, lecz także prestiż. – Do tej pory niedostateczna podaż mieszkań sprawiała, że mieliśmy do czynienia z rynkiem dewelopera. Niewielu skupiało się na budowaniu swojej marki. Ostatnio jednak obserwujemy zmiany trendów, które doprowadziły do wytworzenia się rynku klienta – ocenia Joanna Kupisiak z Lighthouse Consultants.
Odpowiedni marketing
– Zakup mieszkania to nierzadko decyzja na całe życie. Jeśli prezentowany produkt i osoba, która dokonuje prezentacji, jest w stanie wykreować odpowiednią wizję, która obudzi w kliencie pozytywne emocje, to konta deweloperów natychmiast się zapełniają – twierdzi Agnieszka Jaworska, dyrektor marketingu i sprzedaży warszawskiego projektu Wilanów ONE.
Dodaje, że najważniejszy jest dobry start, z dużym impetem, tak by nawet ci klienci, którzy już dokonali zakupu, zauważyli nowy produkt na rynku.
Zdaniem Doroty Urawskiej z Opal Property Developments w przypadku rewitalizacji zabytkowych obiektów, która jest procesem dużo bardziej kosztownym, czasochłonnym i skomplikowanym niż budowa nowych, nawet luksusowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta