Wydatki reklamowe sieci AGD RTV to 300 mln zł
Nakłady na promocję mogą wzrosnąć o 5-7 proc. A nawet więcej, jeżeli na polski rynek wejdzie ElectronicPartner
Konkurencja się zaostrza, marże sprzedawców spadają, podobnie jak ceny wielu produktów, zwłaszcza sprzętu komputerowego i RTV. Dlatego sieci handlowe nie szczędzą na reklamę, aby złowić klienta. W zeszłym roku najwięcej, bo prawie 100 mln zł (według wartości cennikowych), wydała sieć RTV Euro AGD. W 2006 r. jej nakłady na promocję wyniosły ponad 135 mln zł. Ta różnica nie świadczy jednak o osłabieniu akcji promocyjnej – po prostu dzięki kupowaniu tak wielu reklam Euro AGD, jak i inne sieci, jest w stanie wytargować coraz korzystniejsze rabaty.
Spada udział reklamy prasowej – w ubiegłym roku firmy wydały na nią ponad 120...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta