Pieniądze nie tylko dla Google
Polskie portale przystępują do rywalizacji z globalnym potentatem sieci. Nie mają wyjścia. Wkrótce na reklamę w wyszukiwarkach, którą opanował Google, pójdzie co druga złotówka wydawana na promocję w Internecie
Na stronach w polskim Internecie mniej będzie banerów i innych ogłoszeń graficznych, które tracą skuteczność i nierzadko irytują odbiorców. Więcej ma być reklam w wyszukiwarkach, płatnych odnośników i reklamy kontekstowej, czyli dostosowanej do treści witryn i preferencji odbiorców.
– Wydatki na tzw. marketing w wyszukiwarkach powiększą się w tym roku niemal dwukrotnie, do 190 mln zł – prognozuje branżowy związek spółek internetowych IAB Polska. Oznacza to, że niedługo stanowić mogą blisko połowę całego rynku reklamy online szacowanego w tym roku na 450 mln zł. Promocja w wyszukiwarkach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta