Sklep musi przyjąć reklamację, chociaż towar sprzedawał w promocji
Marek Radwański - ekspert radzi
Pani Katarzyna kupiła na przedświątecznej promocji pralkę automatyczną. Cena urządzenia była bardzo atrakcyjna (40 proc. zniżki). Po pierwszym praniu czytelniczka odkryła, że ubranie jest pobrudzone olejem, prawdopodobnie z silnika pralki. Zareklamowała więc ją w sklepie i poprosiła o wymianę na nową. Sprzedawca jednak poinformował, że towar z promocji nie podlega reklamacji. Powiedział jej także, że ma przecież gwarancję i może zwrócić się do gwaranta, bo sklep po sprzedaży towaru już zasadniczo za nic nie odpowiada. Pani Katarzyna chciała swoją pisemną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta