Producenci piwa chcą zarobić na Euro 2008
Nawet o 30 proc. może się zwiększyć sprzedaż piwa, którego reklama nawiązuje do piłki nożnej. Dlatego producenci ruszyli już z promocją
Do mistrzostw Europy 2008 w Austrii i Szwajcarii zostały jeszcze prawie trzy miesiące, ale piwne koncerny już teraz zaczynają prowadzić kampanie marketingowe. Powód? Liczą na znaczny wzrost sprzedaży. – W czasie tak dużych imprez piłkarskich zwiększa się popyt na piwo – mówi Wojciech Żabiński, menedżer marki Carlsberg w Carlsberg Polska.
Korzysta szczególnie to piwo, które kojarzy się konsumentom z futbolem. Jak szacują przedstawiciele branży piwnej, jego sprzedaż – pod warunkiem że temperatura w czerwcu będzie wysoka –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta