Komórkowa Mova w Carrefourze
Sieć hipermarketów uruchamia własną telefonię. Liczy, że uda się jej przyciągnąć 100 tys. osób z kilkumilionowej rzeszy obecnych klientów
Nowy operator wirtualny na polskim rynku będzie działać pod marką Carrefour Mova. Korzystanie z usług telefonicznych będzie możliwe po wykupieniu kart pre-paid. Koszt minuty połączenia ma wynieść 49 gr do wszystkich sieci, a SMS – 10 gr. – Jesteśmy w stanie zdobyć około 100 tys. klientów usług komórkowych w ciągu roku – mówił wczoraj Gilles Roudy, nowy prezes Carrefour Polska.
Francuski koncern handlowy korzysta z sieci Polkomtelu, operatora Plusa. Głównym atutem Carrefoura w rynkowych zmaganiach ma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta