Być pracodawcą z wyboru
Dobra marka na rynku pracy to opłacalna inwestycja. Firmy cenione przez pracowników nie tylko mają więcej chętnych do pracy, ale i większe szanse na sukces finansowy
Jesteśmy atrakcyjnym pracodawcą, a pracownicy są największą wartością naszej organizacji i współtwórcą wartości firmy – takie deklaracje zamieszcza na swych stronach internetowych już ponad połowa firm z Listy 500 „Rzeczpospolitej” przeanalizowanych przez portal pracuj.pl. Nie bez powodu, skoro prawie 36 proc. Polaków myślących o zmianie pracy bierze pod uwagę opinie o swym potencjalnym pracodawcy.
Wystarczy zresztą prześledzić dyskusje na internetowych forach, by się przekonać o rosnącym znaczeniu wizerunku firmy nie tylko wśród jej klientów i partnerów biznesowych, ale i pracowników. Joanna Kotzian z firmy doradztwa personalnego HRK mówi o prawdziwym boomie na działania wizerunkowe pracodawców. Wywołały go rosnące problemy z rekrutacją pracowników.
Początkowo większość pracodawców próbowała poprawić swój wizerunek w jednorazowych akcjach, kupując kilka reklam albo – częściej – uczestnicząc w targach pracy. Teraz, gdy pojedyncze działania okazały się mało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta