Polacy są przywiązani do rodzimych marek
William Carey, prezes Central European Distribution Center
Rz: W ubiegłym roku po raz pierwszy od dwóch lat w górę – i to znacznie – poszła sprzedaż wódki w Polsce. Czy można się spodziewać podobnego wzrostu w tym roku?
William Carey: Jeżeli korzystna koniunktura gospodarcza będzie się utrzymywać, a wskaźnik zatrudnienia pozostanie stabilny, spodziewamy się umocnienia trendu wzrostowego na rynku wódki. W prognozie na 2008 rok przewidujemy, że nasze przychody ze sprzedaży zwiększą się do poziomu 1,42 – 1,52 miliarda dolarów.
Polska jest czwartym rynkiem wódki na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta