Sprzedaż AGD rośnie, ale wolniej
Wzięciem cieszą się szczególnie pralki i kuchenki. Na rynku AGD nie ma przewidywanego załamania sprzedaży. Polacy wciąż kupują więcej sprzętu niż przed rokiem. Z wyjątkiem lodówek
Do końca kwietnia łączna wartość kupionych przez Polaków lodówek, pralek i zmywarek wzrosła o 10 proc. w porównaniu z 2007 r. Ale w maju było to już tylko 5 proc.
Mimo to branża jest spokojna, bo nawet takich wyników po rekordowym 2007 r. mało kto się spodziewał. W ubiegłym roku sprzedaż dużych urządzeń AGD wzrosła o 16 proc., do 4 mld zł. Dlatego analitycy obawiali się nawet spowolnienia w tym roku. Tymczasem od początku roku wydaliśmy na taki sprzęt 1,6 mld zł i, według prognoz, na koniec roku wartość rynku sięgnie 4,4 mld zł, chociaż zdania na temat tempa wzrostu są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta