11 milionów widzów
Mecz Polaków z Austriakami przyciągnął przed telewizory mniej widzów niż spotkanie z Niemcami.
W Polsacie i Polsacie Sport Extra oglądało go 11 mln ludzi, przy czym tym razem instytut AGB Nielsen Media Research doliczył do tego także tych, którzy gościli na meczu u znajomych i w pubach. Badani zaznaczali w czasie pomiaru, że wraz z nimi mecz oglądają np. jeszcze dwie osoby. AGB zdecydowało się na taki pomiar, bo grupowe oglądanie meczów w gronie znajomych stało się bardzo popularnym zwyczajem.W otwartym Polsacie mecz z Austrią śledziło wraz z gośćmi 10,7 mln widzów, a w Polsacie Sport Extra – 326 tys. Żeby dokładnie oszacować widownię, należałoby pewnie dodać jeszcze abonentów konkurencyjnych dla Cyfrowego Polsatu platform Cyfra+ i „n”, którzy oglądali mecze Polaków na dostępnych na tych platformach niemieckich kanałach ARD i ZDF.
Na reklamach związanych z meczem Austria – Polska otwarty Polsat zarobił cennikowo (czyli bez odliczania rabatów) 7,3 mln zł. Na czysto mogło to być ok. 3,7 mln zł. Wszystkie transmitowane dotąd mecze Euro dały stacjom Polsatu 32 mln zł brutto.