Nie będzie tańszego Internetu
TP SA nie zamierza dalej walczyć o klientów ceną dostępu do sieci. Blokuje w ten sposób konkurencji możliwość obniżania stawek. A użytkowników przyciąga prezentami. Wychodzi taniej
Co miesiąc 100 – 200 tys. klientów Telekomunikacji Polskiej zawiera umowy o świadczenie usług internetowych lub przedłuża stare kontrakty. Od końca ubiegłego roku dostają za to od operatora prezenty.
– Mają zachęcać do wybierania szybszych opcji usługi i dłuższych kontraktów – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik TP. Klient korzystający z Internetu płaci TP średnio 57 zł miesięcznie. Dla operatora to duża korzyść, jeżeli skłoni abonenta do podpisania umowy na 24 albo 36 miesięcy. Oznacza to pewny przychód od 700 do 1400 zł. A prezent kosztuje ok. 50 zł. – Wszystko, co oferuje abonentom TP, nie kosztuje jej więcej niż 100 zł netto –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta