Gwiazda dobra na każdy biznes
Coraz więcej firm chce, by promowały je gwiazdy. Inwestycja w krajowe celebrities to wydatek co najmniej 400 – 600 tysięcy złotych
Letnie uderzenie reklam z udziałem znanych twarzy jest w tym roku wyjątkowo silne. Na billboardach, w reklamach telewizyjnych i w prasie przewija się obecnie kilkanaście krajowych i zagranicznych gwiazd. Po ich wsparcie sięgają już nie tylko producenci kosmetyków, ubrań i napojów, ale nawet farb i mebli.
Francuska aktorka Emmanuelle Seigner reklamuje polską markę kosmetyczną Dr Irena Eris. Z kolei polska aktorka Danuta Stenka promuje francuskie kremy Garnier. Gwiazda „Przebojowej nocy” Natasza Urbańska namawia do kupna szamponów Pantene, a piosenkarka Kayah – luksusowej serii kosmetyków AA Prestige. Aktorka Laura Łącz reklamuje odświeżoną markę Celia, Doda zachęca zaś do lodów Koral.
Nadchodzi fala
– Gwiazd i działań marketingowych z ich udziałem będzie coraz więcej. Znane twarze będą wykorzystywane przez coraz to nowe kategorie produktów – przewiduje Jacek Sadowski, szef agencji reklamowej Demo Effective Launching. Ten trend widać już teraz. Na przyciągającą moc gwiazd i gwiazdeczek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta