Loterie promocyjne z prawnymi pułapkami
Przedsiębiorca, na rzecz którego inna spółka organizuje promocyjne loterie wśród konsumentów, też ma wiele obowiązków związanych z ochroną danych osobowych
Tak wynika z decyzji generalnego inspektora ochrony danych osobowych (GIODO) w sprawie jednej z firm, która w 2003 r. podpisała umowę o organizowaniu loterii na jej rzecz przez wyspecjalizowaną w tym spółkę.
Tamta spółka uzyskała wymagane zezwolenie na prowadzenie loterii przez ministra finansów. Mimo to GIODO uważał, że to zlecająca firma jest administratorem danych osobowych uczestników loterii i powinna dopełnić wszystkich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta