Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Loterie promocyjne z prawnymi pułapkami

30 grudnia 2008 | Gazeta prawa i podatków | Michał Kosiarski

Przedsiębiorca, na rzecz którego inna spółka organizuje promocyjne loterie wśród konsumentów, też ma wiele obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

Tak wynika z decyzji generalnego inspektora ochrony danych osobowych (GIODO) w sprawie jednej z firm, która w 2003 r. podpisała umowę o organizowaniu loterii na jej rzecz przez wyspecjalizowaną w tym spółkę.

Tamta spółka uzyskała wymagane zezwolenie na prowadzenie loterii przez ministra finansów. Mimo to GIODO uważał, że to zlecająca firma jest administratorem danych osobowych uczestników loterii i powinna dopełnić wszystkich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8204

Spis treści
Zamów abonament