Rekordowy rok reklamy w sieci
Wydatki na reklamę w polskim internecie po raz pierwszy w historii przekroczyły miliard złotych
W 2008 roku firmy wydały na reklamę w Internecie w Polsce 1,174 mld zł brutto. To aż o 58 proc. więcej niż rok wcześniej – podliczyły Internet Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers (PwC).
W drugim półroczu, gdy w niektórych branżach widać było już oznaki spowolnienia gospodarczego, wydatki na reklamę internetową skoczyły o 48 proc., do 597 mln zł.
Według Jarosława Sobolewskiego, dyrektora generalnego IAB, w tym roku wydatki wciąż będą się zwiększać, choć wolniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta