Złoto dla Onowałowa
W konkursie KTR złotą statuetkę za całokształt otrzymała Kampania reklamowa Pomnik Onowałowa. Jej autor, agencja Change Integrated, dostał tytuł agencji roku. Polski Konkurs Reklamy KTR to jeden z dwóch najważniejszych w kraju
Zwycięska kampania promowała nowy środek łagodzący skutki spożywania alkoholu SpecTab firmy Jelfa. Opierała się na opowieści o wymyślonej postaci radzieckiego wynalazcy z KGB, prof. Mikołaja Onowałowa, który rzekomo w latach 50. wymyślił pierwowzór SpecTabu, by skutki hucznych imprez mogli łagodzić radzieccy notable. Elementem kampanii było m.in. postawienie na pl. Bankowym w Warszawie (obok pomnika Juliusza Słowackiego) pomnika Onowałowa oraz wpuszczenie do Internetu czarno-białych niby-relacji z testowania SpecTabu na radzieckich żołnierzach.
Za tę samą kampanię Change Integrated zebrała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta