Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydawcy bronią reklam

02 maja 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Według prognoz rynek reklamy w gazetach w tym i przyszłym roku będzie się kurczył. Ożywienie ma nastąpić w 2011 roku. Tymczasem wydawcy obawiają się, że proponowane zmiany w prawie mogą to ożywienie zniweczyć.
źródło: Rzeczpospolita
Według prognoz rynek reklamy w gazetach w tym i przyszłym roku będzie się kurczył. Ożywienie ma nastąpić w 2011 roku. Tymczasem wydawcy obawiają się, że proponowane zmiany w prawie mogą to ożywienie zniweczyć.

Apelują, by reklamy, np. pralek czy lodówek, nie musiały informować o zużyciu energii. Bo mogłoby to zniechęcić reklamodawców do prasy

Takie zmiany mogą zostać wprowadzone podczas trwających w Parlamencie Europejskim prac nad nowelizacją tzw. dyrektywy w sprawie etykiet efektywności energetycznej (Energy Labeling Directive).

Ostateczna decyzja o tym, czy producent lodówki, pralki czy klimatyzatora będzie musiał informować w reklamie o tym, ile energii zużywa sprzęt (wyglądałoby to podobnie do tego, jak o szkodliwości palenia informują producenci papierosów), ma...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8307

Spis treści
Zamów abonament