Rozliczenia z ZUS tylko z certyfikatem
Od dziś firmy zatrudniające powyżej pięciu pracowników muszą mieć podpisy elektroniczne niezbędne do rozliczeń z ZUS. Inaczej grożą im opóźnienia w przesyłaniu dokumentów i dotkliwe kary, nawet do 5 tys. złotych
Od 21 lipca ZUS nie będzie już przyjmował dokumentów podpisanych przestarzałym kluczem publicznym, który można było otrzymać w punkcie rejestracji na dyskietce 3,5 cala.
260 tysięcy firm musi od dziś przesyłać do ZUS dokumenty z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego
Firmy zatrudniające powyżej pięciu pracowników, które mają obowiązek przesyłania do ZUS wszelkich informacji drogą elektroniczną (np. informacji o liczbie ubezpieczonych i wysokości składek odprowadzonych od ich wynagrodzeń), muszą teraz posiadać bezpieczne klucze elektroniczne do szyfrowania takich informacji. Dotyczy to też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta