Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną

22 lipca 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

W pierwszym półroczu wpływy firm outdoorowych wyniosły 313,6 mln zł, o prawie 9 proc. mniej niż rok wcześniej

– Na całym rynku reklamy widać spadki w związku z mniejszymi wydatkami klientów. W przypadku outdooru najwięksi klienci wciąż się reklamują. Spadki są spowodowane też ograniczeniami reklamy zewnętrznej wprowadzanymi przez miasta – mówi „Rz” Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8376

Spis treści
Zamów abonament