Pierożkowa marka tylko z grafiką
Znak Bar Pierożek w wersji słowno-graficznej uzyskał ochronę, ale jako znak słowny nie może na to liczyć – orzekł sąd
Urząd Patentowy odmówił udzielenia prawa ochronnego na słowny znak. Przeciwstawił wcześniejszy znak wspólnotowy Pierożek z grafiką na podobne towary. Według UP zgłoszony znak bez grafiki dostatecznie nie odróżnia się od unijnej marki. Dominuje w nim słowo „pierożek”, co może rodzić skojarzenia z tą marką.
Krzysztof T. z Opola w 2005 r. zgłosił dwa znaki o nazwie BAR PIEROŻEK, jeden słowno-graficzny, drugi słowny. Miały sygnować towary z kl. 29, m.in.: koncentraty bulionowe, pomidorowe i warzywne, margaryny, oleje jadalne, przetwory mięsne, oraz w kl. 30, m.in.: pierogi, naleśniki, placki, potrawy na bazie mąki, a także usługi w kl. 43: restauracje, bary szybkiej obsługi, przygotowanie dań oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta