Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes z cyfrowych ekranów

27 lipca 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Piotr Mazurkiewicz
Rynek cyfrowych ekranów reklamowych w Polsce. Branża jest zgodna, że wydatki na taką formę promocji będą rosły.
źródło: Rzeczpospolita
Rynek cyfrowych ekranów reklamowych w Polsce. Branża jest zgodna, że wydatki na taką formę promocji będą rosły.

Ekspansja nowych nośników reklamowych w sklepach i komunikacji. W polskich placówkach handlowych działa już ponad 10 tys. ekranów. W Wielkiej Brytanii – 10 razy więcej

Reklamowe filmiki emitowane na ekranach na zmianę z ciekawostkami czy teledyskami wrosną w tym roku w polski krajobraz. Mają je już chociażby supermarkety Carrefour oraz Piotr i Paweł, delikatesy Alma, salony Empiku, punkty dystrybucyjne Cyfry+, stacje warszawskiego metra czy miejskie autobusy. Według firmy CR Media Consulting taka forma promocji będzie w tym roku stanowiła 0,5 proc. całego reklamowego rynku (czyli 30 – 36 mln zł, w zależności od szacunków całego rynku reklamy), a w 2012 roku jej udział w reklamowym torcie urośnie do 2 proc.

– Przewagą takiej formy reklamy jest chociażby to, że gros tych ekranów znajduje się w punktach sprzedaży, a więc nadawany za ich pośrednictwem przekaz będzie ostatnim, jaki dotrze do klienta przed podjęciem decyzji o zakupie – mówi „Rz” Maciej Chodorowski z zarządu CR Media...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8380

Spis treści
Zamów abonament