Biznes z cyfrowych ekranów
Ekspansja nowych nośników reklamowych w sklepach i komunikacji. W polskich placówkach handlowych działa już ponad 10 tys. ekranów. W Wielkiej Brytanii – 10 razy więcej
Reklamowe filmiki emitowane na ekranach na zmianę z ciekawostkami czy teledyskami wrosną w tym roku w polski krajobraz. Mają je już chociażby supermarkety Carrefour oraz Piotr i Paweł, delikatesy Alma, salony Empiku, punkty dystrybucyjne Cyfry+, stacje warszawskiego metra czy miejskie autobusy. Według firmy CR Media Consulting taka forma promocji będzie w tym roku stanowiła 0,5 proc. całego reklamowego rynku (czyli 30 – 36 mln zł, w zależności od szacunków całego rynku reklamy), a w 2012 roku jej udział w reklamowym torcie urośnie do 2 proc.
– Przewagą takiej formy reklamy jest chociażby to, że gros tych ekranów znajduje się w punktach sprzedaży, a więc nadawany za ich pośrednictwem przekaz będzie ostatnim, jaki dotrze do klienta przed podjęciem decyzji o zakupie – mówi „Rz” Maciej Chodorowski z zarządu CR Media...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta