Plan dla Opla w przyszłym tygodniu
General Motors obiecał przedstawić program rozwoju marki w ciągu kilku dni. Na razie w europejskich władzach koncernu kręci się karuzela kadrowa
Plan dla „Nowego Opla” jest na razie tajemnicą, ale z przecieków wynika, że Amerykanie planują cięcia kosztów o 30 proc., a zatrudnienia o 10 tys. osób. To o 500 osób mniej, niż chciał niedoszły nabywca niemieckiej marki – konsorcjum Magna/Sbierbank.
Zaczęły się już pierwsze ruchy kadrowe. General Motors Europe opuszcza Carl Peter Forster, zwolennik wykupienia Opla przez Magnę, jeden z ulubionych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta