Zegarek nie chodzi bez twarzy
Szacowne firmy zegarmistrzowskie łączą się ze sportowcami, aktorami i modelkami więzami biznesowymi. Zegarek bez twarzy jest bezduszny.
Agnieszka Radwańska, nasza najbardziej utytułowana gwiazda tenisowa, numer 10 w rankingu WTA, została ambasadorką firmy Longines. Będzie nosić i promować zegarek z serii Conquest. Przed nią mieliśmy Marcina Gortata, naszego człowieka w amerykańskiej NBA, który swoimi 213 centymetrami wzrostu wzniósł na najwyższy poziom Tissota. Mateusz Kusznierewicz użyczał swojej urody marce Omega, Robert Kubica gwarantował szybkość i precyzję Certinie.
Czas rajdowca
Producenci zegarków wiążą się chętnie z gwiazdami sportu. Te na produkt przenoszą swoje zalety – wytrzymałość, precyzję, niezawodność. Największym powodzeniem cieszą się eleganckie sporty – tenis, żeglarstwo, golf. Maria Szarapowa reklamowała Tag Heuera, golfista Tiger Woods był twarzą Roleksa. Wzięcie mają także dyscypliny mocne, męskie, takie jak piłka nożna i wyścigi Formuły 1.
Właśnie z Formułą 1 i zegarkami wiąże się film „Le Mans” z 1971 (reżyseria Lee H. Katzin), w którym główną rolę kierowcy rajdowego zagrał Steve McQueen. Aktor, sam pasjonat wyścigów, występuje w nim w kombinezonie i nosi zegarek Tag Heuer Monaco. Zarówno zegarek, jak ubranie pożyczył od swego przyjaciela, szwajcarskiego rajdowca Jo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta