Zmierzch inkasenta
W Internecie sprawdzimy swoją fakturę, wykres zużycia prądu w poszczególnych dniach, podamy też stan licznika. Od lutego RWE Stoen wprowadza elektroniczne biuro obsługi klienta. Podobne plany mają inne spółki.
Od lutego klienci RWE Stoen nie będą musieli czekać na inkasenta, by podać stan swojego licznika prądu. Skończy się również problem wiecznie spóźniających się faktur przesyłanych pocztą. Wszystkie te sprawy załatwić będzie można przez Internet.
Na stronie internetowej spółki pojawi się specjalna aplikacja do obsługi klienta, podobna do tych, jakie mają obecnie np. sieci telefonii komórkowej. Po wpisaniu swojego identyfikatora i hasła będziemy mogli zostawić dane o stanie licznika online. Zobaczymy też wykaz naszych faktur, statystyk i wykresów.
– Przykładowo może być to zużycie prądu w poszczególnych dniach – tłumaczy rzecznik RWE Stoen...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta