Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet nie musi być liderem. Scenariusze rozwoju branży telewizyjnej

29 grudnia 2009 | Ekonomia | ML
Według najbardziej  prawdopodobnych prognoz  telewizja szybko rozwinie się  w Internecie.
źródło: Rzeczpospolita
Według najbardziej prawdopodobnych prognoz telewizja szybko rozwinie się w Internecie.

W 2020 r. wpływy z reklam telewizyjnych i opłat od użytkowników płatnych telewizji oraz wideo w sieci wyniosą na pięciu głównych rynkach europejskich (Niemcy, Włochy, Francja, Wielka Brytania i Hiszpania) ponad 50 mld euro – wynika z jednego z wariantów rozwoju rynku opracowanego przez firmę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8509

Spis treści
Zamów abonament