Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ambra przejęła sieć z nalewkami

17 lutego 2010 | Ekonomia | b.d.

Notowany na GPW producent wina powiększył sieć sklepów z alkoholami. W planach ma otwieranie kolejnych

Dziewięć przejętych sklepów zostanie włączonych do sieci sklepów winiarskich prowadzonej przez Centrum Wina – Dystrybucja, spółkę zależną Ambry. Obecnie należy do niej 25 lokali. – Szczególną wartością transakcji jest atrakcyjność lokalizacji sklepów – komentuje Robert Ogór, prezes Ambry. Sklepy Nalewki i Inne znajdują się w galeriach m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku.

Ambra nie zdradza wartości transakcji. Poprzednią właścicielką spółki Nalewki i Inne była Dorota Kostrzewa. Przed niemal rokiem odkupiła ona ok. 51 proc. udziałów tej firmy od Stock Polska (wcześniej Pol-mos Lublin). Ambra przejmie produkcję nalewek i zachowa markę Nalewki i Inne. Alkohole te trafią do pozostałych sklepów sieci Centrum Wina.

Winiarska spółka zamierza nadal rozwijać sieć sklepów. W ciągu najbliższych pięciu lat może ona liczyć ok. 40 placówek. W roku obrotowym, który zakończył się 30 czerwca 2009 r., Ambra miała ok. 429 mln zł przychodów.

Brak okładki

Wydanie: 8551

Spis treści
Zamów abonament