Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVN traci przez „n”

17 lutego 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Przychody mediowych spółek spadały w ubiegłym roku  z powodu osłabienia na rynku reklamy. W TVN wzrost przychodów to efekt konsolidacji wyników platformy „n”.
źródło: Rzeczpospolita
Przychody mediowych spółek spadały w ubiegłym roku z powodu osłabienia na rynku reklamy. W TVN wzrost przychodów to efekt konsolidacji wyników platformy „n”.

Zyski Agory w 2009 r. wzrosną dzięki cięciu kosztów, a TVN spadną w wyniku konsolidacji nierentownej platformy „n”

O ile w przypadku wyników wydawcy „Gazety Wyborczej” prognozy analityków są zgodne, w sprawie TVN dochodzi do rozbieżności. Powodem są decyzje, które grupa podjęła w II półroczu 2009 r. (chodzi przede wszystkim o planowany zakup pozostałych udziałów w platformie cyfrowej „n” i emisję obligacji o wartości nominalnej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8551

Spis treści
Zamów abonament