Warszawiak lubi bankowe okienka
Warszawiacy narzekają na długie kolejki i stratę czasu w oddziałach bankowych. Jednak nie chcą się przekonać do robienia transakcji przez Internet.
Z badań przeprowadzonych przez firmę doradczą Deloitte wynika, że najważniejszym kanałem komunikacji z bankiem pozostaje dla warszawiaków wizyta w placówce. Inne sposoby, takie jak infolinia czy Internet, używane są tylko „od wielkiego dzwonu” bądź wcale. Bankowości elektronicznej nie wykorzystuje w ogóle połowa mieszkańców stolicy.
Bliżej doradcy
O przewadze wizyty w oddziale nad bankowością elektroniczną decyduje możliwość osobistego spotkania z doradcą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta