Awatar z Polski rodem
Spółka z rynku NewConnect miała swój udział w święcie filmu
Wirtualni konsultanci (awatarzy) opracowani przez polską spółkę Inteliwise coraz śmielej atakują globalne rynki. Jedna z wiodących światowych grup badawczych – Millward Brown International – wykorzystała technologię przy ankiecie poprzedzającej galę Oscarów. Firma przeprowadziła w USA i w Wielkiej Brytanii internetowy sondaż, kto powinien otrzymać statuetkę w kategorii najlepszy film 2010 r. W badaniu po raz pierwszy Millward Brown International wykorzystała technologię wideo awatarów autorstwa Inteliwise (spółka notowana na warszawskim rynku NewConnect).
– Na ekranie kilku tysięcy komputerów pojawił się nasz wideokonsultant,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta