Rozwój rynku napojów gwałtownie wyhamował
Po latach boomu, w 2009 r. wydatki Polaków na napoje wzrosły tylko o 4 proc. Powodów do narzekań nie mają natomiast producenci wody
Nieco ponad 11 mld zł przeznaczyli Polacy na napoje bezalkoholowe w 2009 r. – wynika z wyliczeń firmy Nielsen. Kupili w sumie 5,6 mld litrów, o 3 proc. więcej niż w 2008 r. Tempo rozwoju rynku wyhamowało po kilku latach dynamicznego wzrostu. Tylko w 2008 r. wydatki Polaków na napoje zwiększyły się o 16 proc.
Firmy tłumaczą spowolnienie kryzysem gospodarczym oraz chłodnym latem. – Wpływ na wyniki miała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta