Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poprawa na rynku reklamy

24 marca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W tym roku nastąpi ożywienie, a wzrost będzie przyspieszać w kolejnych latach. W roku mistrzostw Euro 2012 wyniesie 8 proc. ∑
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku nastąpi ożywienie, a wzrost będzie przyspieszać w kolejnych latach. W roku mistrzostw Euro 2012 wyniesie 8 proc. ∑

Wydatki na reklamę zaczynają się zwiększać, mocny wzrost będzie w 2012 r.

– W tym roku nie będzie już widać tak drastycznych cięć budżetów reklamowych, nie będzie też takich obniżek cen reklam i rabatów w mediach – uważa Jakub Potrzebowski, prezes ZenithOptimedia Group Polska (ZOG). Jego zdaniem cięć budżetów reklamowych można się jeszcze spodziewać w branżach motoryzacyjnej i deweloperskiej, ale najwięksi reklamodawcy, m.in. z branż FMCG (tzw. dobra szybko zbywalne) i farmaceutycznej, nie będą drastycznie oszczędzać na reklamie.

Według ZOG po ubiegłorocznym spadku wydatków na promocję o 11,6...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8581

Spis treści
Zamów abonament