Poprawa na rynku reklamy
Wydatki na reklamę zaczynają się zwiększać, mocny wzrost będzie w 2012 r.
– W tym roku nie będzie już widać tak drastycznych cięć budżetów reklamowych, nie będzie też takich obniżek cen reklam i rabatów w mediach – uważa Jakub Potrzebowski, prezes ZenithOptimedia Group Polska (ZOG). Jego zdaniem cięć budżetów reklamowych można się jeszcze spodziewać w branżach motoryzacyjnej i deweloperskiej, ale najwięksi reklamodawcy, m.in. z branż FMCG (tzw. dobra szybko zbywalne) i farmaceutycznej, nie będą drastycznie oszczędzać na reklamie.
Według ZOG po ubiegłorocznym spadku wydatków na promocję o 11,6...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta