Point Group osłabiona przez kupno tygodnika „Wprost”
Rok 2009 spółka zamknęła minusowym wynikiem operacyjnym i stratą netto. Podwoiło się też ogólne zadłużenie firmy
Rynek wciąż się głowi, czym PMPG zapłaciła za najgłośniejszy w 2009 r. zakup – 80 proc. udziałów w Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost.
Szczegółów transakcji wciąż brak, ale wszystko wskazuje na to, że osłabiła ona finansową kondycję wydawcy m.in. „Machiny” i „Filmu”. Wśród zobowiązań z tytułu dostaw i usług...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta