Co się należy pasażerowi
Wszyscy pasażerowie posiadający bilet na odwołane albo zagrożone odwołaniem loty powinni jak najszybciej skontaktować się z przewoźnikami
Linie lotnicze, dla których każdy odwołany lot wiąże się z ogromnymi kosztami, powinny w tej sytuacji zaproponować przeloty w innym terminie bądź też przelot na innej trasie, możliwie najbliżej portu docelowego. Prosty kontakt z przewoźnikiem to elektroniczna odprawa biletowo-bagażowa. Wtedy linia lotnicza wie, że pasażer chce lecieć, i ma do niego aktualny kontakt.
Nocleg i posiłek dla oczekujących
Postępowanie przewoźników jest w takiej sytuacji standardowe, jak zwykle podczas złej pogody. W przypadku lotów opóźnionych pasażerom, którzy nie mogą wrócić do domu, należy się posiłek, a jeśli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta