Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co się należy pasażerowi

17 kwietnia 2010 | Ekonomia | d.w. jek

Wszyscy pasażerowie posiadający bilet na odwołane albo zagrożone odwołaniem loty powinni jak najszybciej skontaktować się z przewoźnikami

Linie lotnicze, dla których każdy odwołany lot wiąże się z ogromnymi kosztami, powinny w tej sytuacji zaproponować przeloty w innym terminie bądź też przelot na innej trasie, możliwie najbliżej portu docelowego. Prosty kontakt z przewoźnikiem to elektroniczna odprawa biletowo-bagażowa. Wtedy linia lotnicza wie, że pasażer chce lecieć, i ma do niego aktualny kontakt.

Nocleg i posiłek dla oczekujących

Postępowanie przewoźników jest w takiej sytuacji standardowe, jak zwykle podczas złej pogody. W przypadku lotów opóźnionych pasażerom, którzy nie mogą wrócić do domu, należy się posiłek, a jeśli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8601

Spis treści
Zamów abonament