Wyszukiwarki wciąż będą motorem reklamy w sieci
Globalny rynek reklamy internetowej nadal będzie rósł głównie dzięki zwyżkom wydatków na tzw. płatne wyszukiwanie (reklamy w wyszukiwarkach internetowych), które przynoszą na świecie mniej więcej tyle samo wpływów co tzw. reklama typu display (czyli graficzna) oraz ogłoszenia drobne razem wzięte.
Wszystkie wydatki na reklamę w sieci na świecie wyniosą w tym roku 62,6 mld dol., a w 2012 r. będą o 34 proc. wyższe i dobiją do 83,9 mld dol. (da to Internetowi 17,1 proc. udziałów w całym globalnym reklamowym torcie).
W 2012 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta