Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyszukiwarki wciąż będą motorem reklamy w sieci

17 kwietnia 2010 | Ekonomia | ML
Szybko rosną także wpływy z tzw. reklamy mobilnej i wideo w sieci. Wartościowo wciąż nie są to jednak jeszcze wydatki decydujące o losach całego rynku reklamy.
źródło: Rzeczpospolita
Szybko rosną także wpływy z tzw. reklamy mobilnej i wideo w sieci. Wartościowo wciąż nie są to jednak jeszcze wydatki decydujące o losach całego rynku reklamy.

Globalny rynek reklamy internetowej nadal będzie rósł głównie dzięki zwyżkom wydatków na tzw. płatne wyszukiwanie (reklamy w wyszukiwarkach internetowych), które przynoszą na świecie mniej więcej tyle samo wpływów co tzw. reklama typu display (czyli graficzna) oraz ogłoszenia drobne razem wzięte.

Wszystkie wydatki na reklamę w sieci na świecie wyniosą w tym roku 62,6 mld dol., a w 2012 r. będą o 34 proc. wyższe i dobiją do 83,9 mld dol. (da to Internetowi 17,1 proc. udziałów w całym globalnym reklamowym torcie).

W 2012 r....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8601

Spis treści
Zamów abonament