Drobny poczęstunek nie jest reprezentacją
Czy wydatki na poczęstunek dla klienta są kosztami reprezentacji?
Przedsiębiorcy często organizują spotkania z kontrahentami, na których omawiany jest np. rynek sprzedawanych towarów, ustalane są warunki sprzedaży, przedstawiana jest aktualna oferta handlowa, negocjowane są postanowienia zawieranych umów.
Spotkania takie odbywają się w biurze a także w restauracji, np. ze względu na łatwiejszy dojazd klientów bądź dlatego że przedsiębiorca zawiera transakcje w miejscowości, w której nie ma biura. W trakcie spotkań klienci częstowani są napojami, słodyczami, a w restauracji dodatkowo obiadem bądź kolacją, bo tego wymagają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta