Spółka utrudniała klientom reklamacje
Jeśli wada nabytego towaru ujawniła się w ciągu sześciu miesięcy, przyjmuje się, że istniała w chwili zakupu
Astro z Lublina, spółka sprzedająca sprzęt RTV-AGD, utrudniała konsumentom reklamowanie wadliwych towarów.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że przedsiębiorca wprowadzał ich w błąd, i nałożył na spółkę karę w wysokości 103 tys. zł.
Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte na podstawie zawiadomienia konsumenta. Jego zdaniem spółka bezpodstawnie odrzuciła jego reklamację. Urząd sprawdził dokumenty związane z prowadzonymi przez przedsiębiorcę procedurami reklamacyjnymi.
– W większości przypadków przedsiębiorca odrzucał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta