Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spółka utrudniała klientom reklamacje

29 lipca 2010 | Prawo | Jerzy Kowalski

Jeśli wada nabytego towaru ujawniła się w ciągu sześciu miesięcy, przyjmuje się, że istniała w chwili zakupu

Astro z Lublina, spółka sprzedająca sprzęt RTV-AGD, utrudniała konsumentom reklamowanie wadliwych towarów.

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że przedsiębiorca wprowadzał ich w błąd, i nałożył na spółkę karę w wysokości 103 tys. zł.

Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte na podstawie zawiadomienia konsumenta. Jego zdaniem spółka bezpodstawnie odrzuciła jego reklamację. Urząd sprawdził dokumenty związane z prowadzonymi przez przedsiębiorcę procedurami reklamacyjnymi.

– W większości przypadków przedsiębiorca odrzucał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8686

Spis treści
Zamów abonament