Dzierżawa sposobem na oszczędności
Coraz więcej firm dostrzega potrzebę usystematyzowania procesu obiegu dokumentów. Zaprowadzenie porządku w firmowej dokumentacji nie jest operacją łatwą i tanią. Nie dziwi zatem naturalna potrzeba szukania oszczędności
W większości przedsiębiorstw panuje przekonanie, że uporządkowanie obiegu dokumentów nie należy do najpilniejszych potrzeb firmy. Gdy okazuje się, że porządek w dokumentach nie jest jedynie pobocznym skutkiem prowadzenia działalności i jednak trzeba coś z tym zrobić, wówczas barierą stają się koszty. Jak uporządkować obieg dokumentów w firmie, sprowadzając koszty do niezbędnego minimum? Czy istnieje alternatywne rozwiązanie, by korzystać z nowoczesnych technologii przy niewielkim nakładzie inwestycyjnym?
Istnieje. Rozwiązaniem jest dzierżawa parku urządzeń biurowych. Taka dzierżawa ma wiele zalet i dotyczy praktycznie całego asortymentu, od drukarek laserowych i rozbudowanych urządzeń wielofunkcyjnych japońskiej marki Kyocera Mita, przez zaawansowane systemy wysyłki korespondencji masowej firmy Pitney Bowes, do dedykowanego oprogramowania służącego do kompleksowego zarządzania obiegiem dokumentów.
Dzierżawa systemów drukujących i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta