Jak kształtować politykę cenową
Opusty, rabaty i premie to narzędzia, które odpowiednio wykorzystane mogą zapewnić firmie z jednej strony stałych klientów, z drugiej – płynność finansową.
Jednym z narzędzi służących sterowaniu należnościami w firmie jest polityka cenowa obejmująca: opusty, rabaty (bonifikaty), skonta, premie (bonusy, nagrody dla klientów) oraz wszelkiego rodzaju zniżki i ulgi przyznawane nabywcy przez sprzedawcę. Te instrumenty polityki cenowej uszczuplają z jednej strony przychody ze sprzedaży, jednak z drugiej strony zapewniają utrzymanie płynności finansowej na wymagalnym poziomie. Umożliwiają skrócenie terminów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta