Prywatne firmy też mogą być liderami
Narodowi czempioni nie tylko tworzą wartość krajowej gospodarki, ale służą też jako marka danego kraju za granicą – dowodzą zwolennicy silnych firm z udziałem państwa
Czy polska gospodarka zdoła się wybić tak, by posiadać narodowych czempionów? – zastanawiali się uczestnicy seminarium, które odbyło się wczoraj na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zorganizował je Polski Instytut Dyrektorów. Zabrakło szefa Rady Gospodarczej przy premierze Jana Krzysztofa Bieleckiego, argumenty rady przedstawiali jej członek Adam Jasser i dyrektor biura Dominika Bałtowska.
Uczestnicy konferencji mieli wątpliwości, czy kandydatami na narodowych czempionów powinny być duże...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta