Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy w grach mobilnych rosną w szalonym tempie

11 stycznia 2011 | Ekonomia | ML
Gros wpływów generują sami użytkownicy, którzy chętnie płacą za dostęp do gier.  Bardzo szybko rosną też jednak przychody z reklam, jakie oglądamy, grając za darmo.
źródło: Rzeczpospolita
Gros wpływów generują sami użytkownicy, którzy chętnie płacą za dostęp do gier. Bardzo szybko rosną też jednak przychody z reklam, jakie oglądamy, grając za darmo.

W ubiegłym roku globalnie firmy wydały na reklamę w grach mobilnych 87 milionów dolarów, w 2015 roku ta suma wzrośnie do 894 milionów dolarów

Spodziewanym zwyżkom wpływów z reklam w grach na komórki sprzyja powstawanie nowych platform reklamowych, jak iAd – podaje eMarketer. Dzięki temu mobilne gry stają się podstawowym codziennym źródłem tego typu rozrywki. IAd to mobilna platforma reklamowa Apple’a. W tej branży silną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8823

Spis treści
Zamów abonament