Tabloid, pismo zwykłych ludzi czy gazetka wyborcza
Media | Nowy dziennik w kioskach ma być 9 września. Czy będzie konkurencją dla istniejących? – Miejsca na rynku jest sporo – mówi naczelny „Super Expressu”
Czerwone tło, białe litery i niewielki wizerunek orła – to logo dziennika stworzonego przez Tomasza Sakiewicza, Katarzynę Hejke i redakcję tygodnika „Gazeta Polska". Pierwszy numer „Gazety Polskiej Codziennie" – 16-stronicowy – ma się pojawić w piątek. Gazeta ma mieć formę politycznego tabloidu, ukazywać się w nakładzie ok. 200 tys. egzemplarzy i kosztować poniżej 2 złotych.
– Robimy coś, czego na prawicy nie robił nikt od lat 90. Były różne próby, niektóre udane, ale koncentrowały się na docieraniu do tzw. inteligencji. My koncentrujemy się na zwykłych ludziach – tłumaczy Piotr Lisiewicz, który w dzienniku pokieruje działem opinii.
W tym tygodniu ruszy kampania promocyjna. I tu już doszło do zamieszania. TVP odmówiła emisji jednej z reklamówek, tłumacząc, że ma charakter wyborczy. Sakiewicz zapowiedział, że poda telewizję do sądu.
Konflikty duże i małe
Praca w redakcji przy ul. Filtrowej w Warszawie wre od kilku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta